Κέρκυρα 20 με 24 Μαρτίου 2017 (+Βίντεο)

Κείμενο: Κώστας Μανούσος
Φωτογραφίες: Από τους συμμετέχοντες

Έφτασε ο καιρός για την βόλτα μας στην Κέρκυρα. Με το Κυριάκο ξεκινήσαμε από διαφορετικές αφετηρίες, για να βρεθούμε στην Ναύπακτο. Με θέα την πρώτη αμυντική ζώνη του κάστρου της Ναυπάκτου, που δεν είναι άλλο από το φρούριο του Cervantes (το παλαιό λιμάνι), ήπιαμε το καφεδάκι μας και οργανώσαμε το πρόγραμμα για το υπόλοιπο της ημέρας. Για την ιστορία να αναφέρω πως το κάστρο είχε στο σύνολο του πέντε ζώνες αμύνης, το πρώτο στην εποχή του (1407-1499) .

Μετά το καφεδάκι καβαλάμε τις καλές μας και συνεχίζουμε για Κέρκυρα. 20 χλμ πριν την Άρτα βρίσκεται το Μενίδι, ένας παραθαλάσσιος οικισμός στον Αμβρακικό κόλπο. Σταματήσαμε για φαγητό και ξεκούραση. Η θάλασσα γαλήνια! Η χαλάρωση είναι δεδομένη. Τσεκάρουμε τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια Ηγουμενίτσας - Κέρκυρας που μας είχε στείλει ο Πολύβιος από την Κέρκυρα. Συνέχεια για το λιμάνι της Ηγουμενίτσας από Φιλιππιάδα, Πρέβεζα, όπου φτάσαμε στις 17:30. Εκδώσαμε τα εισιτήρια με επιστροφή (73€ για 2 άτομα και 2 μηχανές).

Η αναχώρηση του πλοίου ήταν για τις 18:30, έτσι είχαμε χρόνο να πιούμε ένα καφεδάκι στην Ηγουμενίτσα. Εν πλω επικοινωνήσαμε με τον Πολύβιο και μας είπε να περάσουμε από τον Σύλλογο Μοτοσυκλέτας Κέρκυρας, όπου και είχαν συνάντηση.

Αφού φτάσαμε στο νησί, πήγαμε κατευθείαν στο κατάλυμα που βρίσκεται στο Πέραμα και αφού τακτοποιηθήκαμε πήγαμε να βρούμε τον Πολύβιο στον σύλλογο.

Εκεί γίναμε αποδέκτες της ζεστής Κερκυραϊκής φιλοξενίας, από τους φίλους μοτοσικλετιστές του συλλόγου, αλλά και μάρτυρες των προετοιμασιών για το 4ο CORFU TROPHY & 13η Συνάντηση Λεσχών ΒΔ Ελλάδος, που θα γίνει από 29 Απριλίου έως 1 Μαΐου 2017.

Την επόμενη ημέρα, ξεκίνησε η τουριστική μας περιπλάνηση στο νησί. Πρώτη επίσκεψη το Αχίλλειο με το αντίτιμο της εισόδου στα 8€, όπου και παραλαμβάνεις ένα μαγνητοφωνάκι το οποίο έχει ένα πληκτρολόγιο, για να πληκτρολογείς το νούμερο του εκθέματος που σε ενδιαφέρει και να ακούσεις την ιστορία του. Το Αχίλλειον, όπως και όλο το νησί (ίσως φταίει ότι δεν έχει ξεκινήσει ακόμα η σεζόν), μου έδωσε την αίσθηση παραμέλησης. Οι τοίχοι με μπαλώματα υγρασίας (μέσα - έξω), τα αγάλματα ασυντήρητα και βρώμικα. Κατά την διάρκεια της επίσκεψής μας γινόντουσαν έργα συντήρησης στους εξωτερικούς χώρους (μονοπάτια και κήπος).

Επόμενος σταθμός η πόλη της Κέρκυρας, για πρωινό και καφέ στο Λιστόν.
Αφού χορτάσαμε καφέ, φαΐ και ήλιο, περπατήσαμε στην Σπιανάδα με κατεύθυνση το Ανάκτορο των Αγίων Μιχαήλ και Γεωργίου, το οποίο τώρα λειτουργεί ως Μουσείο Ασιατικής Τέχνης.

Στη συνέχεια επισκεφτήκαμε το Παλαιό φρούριο (Παλαιά πόλη Κέρκυρας) και ανεβήκαμε στο σημείο που βρίσκεται ο φάρος, όπου η θέα προς την πόλη της Κέρκυρας είναι καταπληκτική. Μέσα στο φρούριο έχουν βρει στέγη διάφορες υπηρεσίες.

Φεύγοντας από το φρούριο κατευθυνόμαστε προς τον Άγιο Σπυρίδωνα, όπου βρίσκεται και το Ιερό σκήνωμα του Αγίου. Περπατήσαμε στα σοκάκια και χαζεύαμε τα κτήρια, την επιρροή που έχει η Κέρκυρα κυρίως από τους Ενετούς.

Η ώρα κόντευε 17:00 και πήγαμε για φαγητό. Μετά περπατήσαμε λίγο για χώνεψη και επιστροφή στο κατάλυμα περίπου στις 19:30, όπου καθίσαμε για το υπόλοιπο της βραδιάς.

Τετάρτη πια και ακόμη μια υπέροχη ημέρα έχει ξημερώσει. Παίρνουμε τα μηχανάκια μας και πάμε στο Κανόνι να πιούμε το καφεδάκι μας και να φάμε το πρωινό μας με θέα την εκκλησία της Παναγίας Βλαχέρνας και το Ποντικονήσι.

Στη συνέχεια επισκεφτήκαμε τον τάφο του Καποδίστρια (ναι είναι στην Κέρκυρα), που βρίσκεται στην Μονή Πλατυτέρας στο κέντρο της πόλης.

Μπαίνοντας στην Μονή και στον χώρο που βρίσκεται ο τάφος του Καποδίστρια, αλλά και άλλοι τάφοι, το περιβάλλον θύμιζε μεσαιωνικό και μυστηριακό σκηνικό, ταφόπλακες στους τοίχους και στο έδαφος, κεράκια να σιγοκαίνε μπροστά από τις φωτογραφίες που είναι τοποθετημένες πάνω από τις ταφόπλακες και το φως της ημέρας να διεισδύει από μια σειρά μικρών παραλληλόγραμμων παραθύρων που είναι ψηλά τοποθετημένα. Το όλο σκηνικό αλλά και η μυρωδιά συνθέτουν την όλη ατμόσφαιρα και εμπειρία που βιώσαμε.

Αφήνουμε πίσω την Κέρκυρα και τραβάμε για Παλαιοκαστρίτσα, μόλις 25 χλμ μακριά και είμαστε ήδη στην Δυτική πλευρά του νησιού με θέα την Αδριατική, συντροφιά με 2 ουζάκια.

Από Παλαιοκαστρίτσα πάμε Αχαράβη και από εκεί Κασσιόπη. Τα μαγαζιά στην πλειοψηφία τους ήταν κλειστά ή κάνανε ετοιμασίες για την σεζόν.

Επιστρέφοντας στην Κέρκυρα καθίσαμε σε γνωστό μαγειρείο της πόλης. Το βράδυ ήπιαμε ένα ποτάκι και επιστρέψαμε νωρίς για να ετοιμαστούμε για την αυριανή αναχώρηση.

Την επόμενη ημέρα ο καιρός ξεκίνησε να είναι μουντός, δεν κράτησε όμως πολύ. Το πλοίο έφτασε Ηγουμενίτσα στις 10:30 και μετά από μιάμιση ώρα διαδρομής έχουμε φτάσει στο Γεφύρι της Άρτας.

Καλά καταλάβατε, καφεδάκι και κάτι να φάμε. Ο προορισμός μας είναι η Καρδίτσα, όπου και διανυκτερεύσαμε. Η διαδρομή από Άρτα για Καρδίτσα είναι υπέροχη, με ελάχιστη κίνηση. Οι πολλές πέτρες και τα χώματα από κατολισθήσεις μας είχαν σε εγρήγορση.

Στην Καρδίτσα φτάσαμε το απόγευμα. Το βράδυ πήγαμε για φαγητό με τον Μάκη και μέλη του KARDITSA MOTO CLUB.

Παρασκευή και είναι η ημέρα επιστροφής στην Καλαμάτα. Χαλαρά και χωρίς καμία στεναχώρια που τελείωνε άλλη μια βόλτα, κατευθυνόμαστε για Χαλκίδα και να βρεθούμε για καφεδάκι με τον φίλο Διονύση. Εδώ φαγητό δεν είχε, επειδή είχε κανονιστεί για την Πάχη Μεγάρων.

Οδηγώντας τις μηχανές μας στα τελευταία χιλιόμετρα αυτής της εκδρομής, έρχονται στο νου οι νέες γνωριμίες που κάναμε, τα νέα μέρη που γνωρίσαμε, τους παλιούς φίλους που είχαμε καιρό να δούμε και κουβέντες που αλλάξαμε. Συναισθήματα ανάμεικτα. Μετά από κάθε ταξίδι επιστρέφουμε πιο ορεξάτοι για το επόμενο.
Καλά ταξίδια και καλούς προορισμούς σε όλους.